Skaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avoti
Skaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avotiSkaņu avoti

Skaņu avoti

Video pieejams tikai autorizētiem skolēniem un skolotājiem.

Skaņas ierakstam tiek izmantoti mikrofoni. Pēc ieraksta uz filmēšanas laukuma skaņa tiek apstrādāta. Skaņas un mūzika ne vien piešķir filmai papildu “tekstūru”, bet ietver papildu informāciju par kadrā vai aiz tā robežām notiekošo.
Informācija par lektoriem
Topic Guest

Verners Biters

Verners Biters ir latviešu skaņu operators, dizainers un režisors. Piedalījies vairāku koncertfilmu skaņas apstrādē, kā arī strādājis kā skaņas režisors vai ierakstītājs Aika Karapetjana “M.O.Ž” (2014), Gata Šmita “1906” (2019), Dzintara Dreiberga “Dvēseļu putenis” (2019) un Viestura Kairiša “Janvāris” (2022).

Topic Guest

Ernests Ansons

Ernests Ansons ir viens no pieredzējušākajiem jaunās paaudzes skaņu režisoriem Latvijā. Kā skaņu režisors vai dizaineris Ernests strādājis pārdesmit Latvijas jaunāko laiku filmās, piemēram, Jura Poškus “Kolka Cool” (2011), Aika Karapetjana “Pirmdzimtais” (2017), Madaras Dišleres “Paradīze 89” (2018) un Ilzes Burkovskas-Jakobsenas animācijā “Mans mīļākais karš” (2020).

Pārbaudi zināšanas
Ieteikumi skaņas ieraksta savietošanai ar attēlu un ceļvedis skaņas efektu krātuvēs.
All rights reserved, 2023
Jautājumu gadījumā, lūdzu sazinies, rakstot uz kinoklubs@rigaiff.lv